Kabel pro propojení BMS bez Ve.Bus se zařízením MultiPlus
SKLADEM
Battery Management system BMS
BMS slouží k připojení baterií SMART 12,8V LiFePO4 (LFP) společnosti Victron Energy do 12V nabíjecího systému vozu (nelze použít ve 24V systému). Paralelně lze připojit až 5 baterií. BMS lze použít také jako vypínač systému. Baterie jiných výrobců nelze použít,
Ochrana alternátoru a baterie
Vstupní nabíjecí proud je elektronicky omezen na přibližně 90% jmenovité hodnoty pojistky. Například pojistka 100A omezí vstupní proud na přibližně 90A.
Výběr správné pojistky:
a. Ochrání LFP baterii před nadměrným nabíjecím proudem (důležité v případě LFP baterie s malou kapacitou).
b. Ochrání alternátor před přetížením v případě LFP baterie s vysokou kapacitou (většina alternátorů 12V se přehřeje a selže,
pokud běží při maximálním výkonu po dobu delší než 5 minut).
Ochrana startovací baterie
Tato funkce je podobná jako u Cyrix Battery Combiner nebo Argo FET Battery Isolator. Proud může do LFP baterie protékat, pouze pokud vstupní napětí (napětí startovací baterie) překročí 13V.
Proud nemůže protékat zpět z LFP baterie do startovací baterie, čímž zabraňuje možnému poškození LFP baterie v důsledku nadměrného vybití.
Ochrana Li-ion baterie
Nadměrné vstupní napětí a napěťové špičky jsou regulovány na bezpečnou úroveň.
Smart BMS CL přestane nabíjet v případě přepětí nebo přehřátí článku. Má tři výstupy podobné miniBMS:
Výstup pro odpojení zátěže
Na výstupu pro zátěže je normálně napětí a v případě hrozícího podpětí článku se odpojí (výchozí hodnota je 2,8 V / článek, nastavitelná na mezi 2,6 V a 2,8 V na článek). Maximální proud: 10 mA. Výstup Load lze použít k ovládání vstupu Ochrany baterie Battery Protect, měniče, DC-DC převodníku nebo jiných zátěží.
Výstup pro pre-alarm
Výstup pre-alarm lze použít jako varování, když je napětí baterie nízké, a sepne krátce před deaktivací výstupu odpojení zátěže kvůli nedostatečnému napětí článku.
Výstup pre-alarm lze použít k ovládání relé, LED nebo bzučáku. Může být konfigurován jako nepřetržitý nebo přerušovaný signál.
Výstup pre-alarm je normálně vypnutý a zapne se v případě hrozícího podpětí článku (výchozí hodnota 3,1 V / článek, nastavitelný mezi 2,85 V a 3,15 V na článek). Maximální proud: 1A (není chráněn proti zkratu)
Minimální zpoždění mezi sepnutím pre-alarm výstupu a odpojením zátěže je 30 sekund.
Výstup pro odpojení nabíjení
Výstup pro odpojení nabíjení je normálně aktivní a v případě hrozícího přepětí nebo přehřátí se deaktivuje. Maximální proud: 10 mA. Výstup pro odpojení nabíjení není vhodný pro napájení indukční zátěže, jako je například cívka relé, nebo stykače. Lze jej použít k ovládání například dálkového zapnutí / vypnutí nabíječky, relé Cyrix-Li-Charge nebo propojovače baterií Cyrix-Li-ct.
(Poznámka: v některých případech bude zapotřebí propojovací kabel, viz příručka.)
Dálkové ovládání on/off
Dálkové ovládání on/off řídí nabíjení pomocí alternátoru. Pokud je vypnuto, nabíjení pomocí alternátoru je deaktivováno, zatímco funkce
BMS zůstane aktivní, takže všechny zátěže a nabíječky mohou pokračovat v práci bez ohledu na stav vzdáleného ovládání.
Pokud je “system on/off switch” vypnutý pomocí aplikace VictronConnect, funkce BMS bude také vypnuta.
Konektor obsahuje dva kontakty: Remote L a Remote H. Vypínač nebo kontakty relé se připojují nezi H a L kontakty.
Alternativně lze BMS zapnout připojením kontaktu H k plus pólu, nebo kontakt L k mínus pólu baterie.
Ochrana zapalování
BMS neobsahuje relé, ale MOSFET spínače, které nejiskří a nevytváří napěťové špičky.
Objednací číslo: | BMS110022000 |
---|---|
Výrobce: | Victron Energy |
Kategorie: | BMS a příslušenství |
Dostupnost: | na dotaz (zaslat dotaz) |
Máte dotaz k produktu? Nebojte se zeptat, rádi poradíme.
Kabel pro propojení BMS bez Ve.Bus se zařízením MultiPlus
SKLADEM
Baterie 12,8V 200Ah s integorvaným vyvažováním článků a Bluetooth
na dotaz
Baterie 12,8V 100Ah s integorvaným vyvažováním článků a Bluetooth
na dotaz
Battery management system (BMS) pro LiFePO4 baterie Victron a systémy Ve.Bus
SKLADEM