Battery management system (BMS) pro LiFePO4 baterie Victron a systémy Ve.Bus
SKLADEM
Cyrix-li-load se rozpojí v okamžiku, kdy jeho řídící vstup přestane být napájen.
Pokud se napětí baterie obnoví po odpojení, výstup z BMS se přepne na vysokou úroveň, a po 30 vteřinách Cyrix spojí svoje výkonové kontakty. Po třech neúspěšných pokusech na znovuspojení zůstane Cyrix rozpojen, dokud napětí na baterii nedosáhne alespoň 13V (resp. 26V, nebo 52V) po dobu alespoň 30 vteřin (což je signál, že je baterie dobíjena).
Alternativně lze použít podpěťové ochrany Victron Energy. Výhodou je minimální spotřeba energie.
TECHNICKÉ PARAMETRY:
Trvalý proud a přerušovací schopnost při 12/24V: 230 A
LED indikace: Ano
Řídící vstup: Cyrix bude spojen, když řídící vstup má vysokou úroveň (odpovídající napětí baterie).
Cyrix bude rozpojen, když řídící vstup nebude napájen nebo bude snížen
Spojovací napětí: dle BMS nebo 13V, resp 26V
Rozpojovací napětí: dle BMS
Spotřeba, je li rozpojený: < 4 mA
Krytí proti vodě: IP54
Délka ovládacího kabelu: 1 m
Hmotnost: 0,27 kg
Rozměry: 65x100x50 mm
Objednací číslo: | CYR010230450 |
---|---|
Výrobce: | Victron Energy |
Kategorie: | BMS a příslušenství |
Dostupnost: | na dotaz (zaslat dotaz) |
Máte dotaz k produktu? Nebojte se zeptat, rádi poradíme.
Battery management system (BMS) pro LiFePO4 baterie Victron a systémy Ve.Bus
SKLADEM
Propojovací relé startovací a Li-Ion baterie (max 230A).
SKLADEM
BMS pro nabíjení Victron Energy SMART LiFePO4 z alternátoru.
na dotaz
Battery management system (BMS) pro LiFePO4 baterie Victron a systémy Ve.Bus
na dotaz