Battery management system (BMS) pro LiFePO4 baterie Victron a systémy Ve.Bus
SKLADEM
Cyrix-li-charge připojí nabíječ baterie s 3 vteřinovým zpožděním:
- pokud je výstup Charge Disconnect VE.Bus BMS na vysoké úrovni a
- pokud naměří více než 13,7V (resp 27,4V) na vývodech nabíječe a
- pokud naměří 2V nebo více na bateriových svorkách (cyrix zůstane rozpojený, pokud není připojen k baterii)
Cyrix-Li-Charge se okamžitě rozpojí kdykoli se jeho řídící vstup odpojí, což signalizuje z BMS přěpětí nebo přehřátí
Obecně alarm přepětí článku zmizí krátce po té, co je nabíječ odpojen (nebo bylo nabíjení zastaveno). Cyrix pak připojí nabíječ po 3 vteřinové prodlevě. Po dvou pokusech o připojení s 3 vteřinovým zpožděním, vzroste prodleva na 10 minut.
Kdykoli je napětí baterie nižší než 13,5V (resp. 27V) cyrix se odpojí se zpožděním 1 hodiny
TECHNICKÉ PARAMETRY:
Trvalý proud a přerušovací schopnost při 12/24V: 230 A
LED indikace: Ano
Řídící vstup: Cyrix bude spojen, když řídící vstup má vysokou úroveň (odpovídající napětí baterie).
Cyrix bude rozpojen, když řídící vstup nebude napájen nebo bude snížen
Spojovací napětí: 13,7V, resp 27,4V
Rozpojovací napětí: 13,5V, resp 27V
Spotřeba, je li rozpojený: < 4 mA
Krytí proti vodě: IP54
Délka řídícího kabelu: 1m
Hmotnost: 0,27 kg
Rozměry: 65x100x50 mm
Objednací číslo: | CYR010230430 |
---|---|
Výrobce: | Victron Energy |
Kategorie: | BMS a příslušenství |
Dostupnost: | na dotaz (zaslat dotaz) |
Máte dotaz k produktu? Nebojte se zeptat, rádi poradíme.
Battery management system (BMS) pro LiFePO4 baterie Victron a systémy Ve.Bus
SKLADEM
Propojovací relé startovací a Li-Ion baterie (max 230A).
SKLADEM
BMS pro nabíjení Victron Energy SMART LiFePO4 z alternátoru.
na dotaz
Battery management system (BMS) pro LiFePO4 baterie Victron a systémy Ve.Bus
na dotaz